Kundmatchen 1-1 - Callcenter & Kundservice; Johan Skårman, Jan Wärmlind; 2006
Kundmatchen 1-1 - Callcenter & Kundservice; Johan Skårman, Jan Wärmlind; 2006

Kundmatchen 1-1 - Callcenter & KundserviceUpplaga 1

av Johan Skårman, Jan Wärmlind

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789147075911
  • Sidor: 104 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Vad är det som gör att vissa callcenter och kundservicemedarbetare lyckas bättre än andra? Varför och hur ska man merförsälja? Hur hanterar man besvärliga kundsituationer? Dessa och många andra frågor ger den här praktiska boken svar på. Den riktar sig i första hand till alla som arbetar inom kundservice eller callcenter. Boken kan även användas vid exempelvis teammöten av coacher vars uppgift är att utveckla medarbetarnas kunddialog och merförsäljning. Läs mer Övningarna ger var och en möjlighet att reflektera och träna på sina egna kundsituationer, produkter och tjänster. Boken är ett utmärkt verktyg för en organisation som vill skapa nöjdare kunder, nöjdare medarbetare och därigenom även ökade intäkter. Om författarna Jan Wärmlind har mer än 10 års praktisk erfarenhet av callcenter och kundservice, både som medarbetare, coach och konsult. Som konsult har han arbetat med att utveckla callcenter-medarbetare och coacher inom en rad stora företag. Idag arbetar han på ett av världens största klädföretag där han ansvarar för callcenter-verksamheten för distanshandelskunderna. Johan Skårman är marknadsekonom och har i närmare 30 år arbetat med försäljning och marknadsföring i olika former. Han är nu verksam som konsult på Sällma AB, ett av landets ledande konsultföretag inom sälj- och intäktsutveckling. Han är en flitigt anlitad föreläsare om kundkommunikation, säljutveckling för "icke-säljare" och säljcoaching.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kundmatchen 1-1 - Callcenter & Kundservice (2006)

I januari 2006 släpptes boken Kundmatchen 1-1 - Callcenter & Kundservice skriven av Johan Skårman, Jan Wärmlind. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 104 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Kundmatchen 1-1 - Callcenter & Kundservice på Studentapan och spara pengar.

Referera till Kundmatchen 1-1 - Callcenter & Kundservice (Upplaga 1)

Harvard

Skårman, J. & Wärmlind, J. (2006). Kundmatchen 1-1 - Callcenter & Kundservice. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Skårman, Johan & Wärmlind, Jan, Kundmatchen 1-1 - Callcenter & Kundservice, 1 uppl. (Liber, 2006).

APA

Skårman, J., & Wärmlind, J. (2006). Kundmatchen 1-1 - Callcenter & Kundservice (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Skårman J, Wärmlind J. Kundmatchen 1-1 - Callcenter & Kundservice. 1:a uppl. Liber; 2006.