Kriskommunikation; Orla Vigsø; 2016
Kriskommunikation; Orla Vigsø; 2016

Kriskommunikation Upplaga 1

av Orla Vigsø

4.6 (9)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9789144114101
  • Sidor: 131 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Kriser tar stor plats i medierna och kan handla om allt från naturkatastrofer till politiker eller verksamheter som rätt eller orätt råkar i blåsväder. Den här boken handlar om organisationer i kris och hur kommunikationen sker i dessa situationer – vem kommunicerar, hur och varför? Boken är en introduktion till hur forskningen förstår och undersöker kriser och kriskommunikation. Målet för denna forskning är att bidra till en bättre förståelse av kommunikationssituationen och vad som påverkar den, hur kommunikationen tolkas och konsekvenserna för samhället. Kriskommunikation är främst avsedd för studenter i medie- och kommunikationsämnen, men är också intressant för yrkesverksamma som önskar en kort introduktion till området kriskommunikation.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kriskommunikation (2016)

I september 2016 släpptes boken Kriskommunikation skriven av Orla Vigsø. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 131 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Kriskommunikation på Studentapan och spara uppåt 9% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Kriskommunikation (Upplaga 1)

Harvard

Vigsø, O. (2016). Kriskommunikation. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Vigsø, Orla, Kriskommunikation, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2016).

APA

Vigsø, O. (2016). Kriskommunikation (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Vigsø O. Kriskommunikation. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2016.

Köp boken

299 kr
329 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!