Key Account Management; Peter Cheverton; 2004
Key Account Management; Peter Cheverton; 2004

Key Account Management Upplaga 3

av Peter Cheverton

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9789185381005
  • Sidor: 374 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett företag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckelkunder. Boken är en av få böcker på marknaden som lägger betoningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kundstrategi.Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Key Account Management (2004)

2004 släpptes boken Key Account Management skriven av Peter Cheverton. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 374 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Key Account Management på Studentapan och spara pengar.

Finns i 6 upplagor

Upplaga 6, Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Key Account Management (Upplaga 3)

Harvard

Cheverton, P. (2004). Key Account Management. 3:e uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Cheverton, Peter, Key Account Management, 3 uppl. (Studentlitteratur AB, 2004).

APA

Cheverton, P. (2004). Key Account Management (3:e uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Cheverton P. Key Account Management. 3:e uppl. Studentlitteratur AB; 2004.

Alla upplagor

Köp boken

175 kr
560 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!