Kanal - Journalistik, reklam och information; Daniel Hemberg; 2012
Kanal - Journalistik, reklam och information; Daniel Hemberg; 2012

Kanal - Journalistik, reklam och information Upplaga 1

av Daniel Hemberg

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789152315798
  • Sidor: 300 st
  • Förlag: Sanoma Utbildning
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Kanal - journalistik, reklam och information är indelad i tre övergripande block, Journalistik, Reklam och Information. Varje block är i sin tur indelat fem separata avsnitt. Det första - introduktion, lägger grunden för de följande fyra fördjupningsavsnitten. Det sista fördjupningsavsnittet i de tre blocken är alltid ett tematiskt avsnitt som även innehåller fördjupningsuppgifter.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kanal - Journalistik, reklam och information (2012)

I mars 2012 släpptes boken Kanal - Journalistik, reklam och information skriven av Daniel Hemberg. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 300 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Kanal - Journalistik, reklam och information på Studentapan och spara pengar.

Referera till Kanal - Journalistik, reklam och information (Upplaga 1)

Harvard

Hemberg, D. (2012). Kanal - Journalistik, reklam och information. 1:a uppl. Sanoma Utbildning.

Oxford

Hemberg, Daniel, Kanal - Journalistik, reklam och information, 1 uppl. (Sanoma Utbildning, 2012).

APA

Hemberg, D. (2012). Kanal - Journalistik, reklam och information (1:a uppl.). Sanoma Utbildning.

Vancouver

Hemberg D. Kanal - Journalistik, reklam och information. 1:a uppl. Sanoma Utbildning; 2012.

Köp boken

289 kr