INTERNATIONAL MARKETING;; MICHAEL R. CZINKOTA, ILLKA A. RONKAINEN, Pervez Ghauri, Gerald Albaum, Edwin Duerr, Jesper Strandskov, Hans Muhlbacher, Helmuth Leihs, Lee Dahringer, GRAHAM CATEORA, Sean De Burca, Linden Brown, Richard Fletcher, Philip R Cateora; 2002
INTERNATIONAL MARKETING;; MICHAEL R. CZINKOTA, ILLKA A. RONKAINEN, Pervez Ghauri, Gerald Albaum, Edwin Duerr, Jesper Strandskov, Hans Muhlbacher, Helmuth Leihs, Lee Dahringer, GRAHAM CATEORA, Sean De Burca, Linden Brown, Richard Fletcher, Philip R Cateora; 2002

INTERNATIONAL MARKETING; Upplaga 11

av MICHAEL R. CZINKOTA, ILLKA A. RONKAINEN, Pervez Ghauri, Gerald Albaum, Edwin Duerr

  • Upplaga: 11e upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9780071123129
  • Sidor: 709 st
  • Förlag: McGraw-Hill Higher Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

11th edition

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om INTERNATIONAL MARKETING; (2002)

2002 släpptes boken INTERNATIONAL MARKETING; skriven av MICHAEL R. CZINKOTA, ILLKA A. RONKAINEN, Pervez Ghauri, Gerald Albaum, Edwin Duerr, Jesper Strandskov, Hans Muhlbacher, Helmuth Leihs, Lee Dahringer, GRAHAM CATEORA, Sean De Burca, Linden Brown, Richard Fletcher, Philip R Cateora. Det är den 11e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 709 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Higher Education som har sitt säte i New york.

Köp boken INTERNATIONAL MARKETING; på Studentapan och spara pengar.

Referera till INTERNATIONAL MARKETING; (Upplaga 11)

Harvard

CZINKOTA, M. R., RONKAINEN, I. A., Ghauri, P., Albaum, G., Duerr, E., Strandskov, J., Muhlbacher, H., Leihs, H., Dahringer, L., CATEORA, G., Burca, S. D., Brown, L., Fletcher, R. & Cateora, P. R. (2002). INTERNATIONAL MARKETING; 11:e uppl. McGraw-Hill Higher Education.

Oxford

CZINKOTA, MICHAEL R., RONKAINEN, ILLKA A., Ghauri, Pervez, Albaum, Gerald, Duerr, Edwin, Strandskov, Jesper, Muhlbacher, Hans, Leihs, Helmuth, Dahringer, Lee, CATEORA, GRAHAM, Burca, Sean De, Brown, Linden, Fletcher, Richard & Cateora, Philip R, INTERNATIONAL MARKETING;, 11 uppl. (McGraw-Hill Higher Education, 2002).

APA

CZINKOTA, M. R., RONKAINEN, I. A., Ghauri, P., Albaum, G., Duerr, E., Strandskov, J., Muhlbacher, H., Leihs, H., Dahringer, L., CATEORA, G., Burca, S. D., Brown, L., Fletcher, R., & Cateora, P. R. (2002). INTERNATIONAL MARKETING; (11:e uppl.). McGraw-Hill Higher Education.

Vancouver

CZINKOTA MR, RONKAINEN IA, Ghauri P, Albaum G, Duerr E, Strandskov J, m.fl. INTERNATIONAL MARKETING; 11:e uppl. McGraw-Hill Higher Education; 2002.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.