Innovation Management and New Product Development; Paul Trott; 2012
Innovation Management and New Product Development; Paul Trott; 2012

Innovation Management and New Product Development Upplaga 5

av Paul Trott

5.0 (1)

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780273736561
  • Sidor: 648 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

This book is suitable for undergraduates and postgraduates on a wide range of courses from marketing, strategic management, operations management, business studies and engineering.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Innovation Management and New Product Development (2012)

2012 släpptes boken Innovation Management and New Product Development skriven av Paul Trott. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 648 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken Innovation Management and New Product Development på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Innovation Management and New Product Development (Upplaga 5)

Harvard

Trott, P. (2012). Innovation Management and New Product Development. 5:e uppl. Pearson Education.

Oxford

Trott, Paul, Innovation Management and New Product Development, 5 uppl. (Pearson Education, 2012).

APA

Trott, P. (2012). Innovation Management and New Product Development (5:e uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Trott P. Innovation Management and New Product Development. 5:e uppl. Pearson Education; 2012.

Köp boken

229 kr