Industrial marketing management : a strategic view of business markets; Michael D. Hutt; 1985
Industrial marketing management : a strategic view of business markets; Michael D. Hutt; 1985

Industrial marketing management : a strategic view of business markets Upplaga 2

av Michael D. Hutt

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1985
  • ISBN: 9784833702560
  • Förlag: Holt Saunders
  • Språk: Engelska

Om boken

1985 släpptes boken Industrial marketing management : a strategic view of business markets skriven av Michael D. Hutt. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Holt Saunders.

Köp boken Industrial marketing management : a strategic view of business markets på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Industrial marketing management : a strategic view of business markets (Upplaga 2)

Harvard

Hutt, M. D. (1985). Industrial marketing management : a strategic view of business markets. 2:a uppl. Holt Saunders.

Oxford

Hutt, Michael D., Industrial marketing management : a strategic view of business markets, 2 uppl. (Holt Saunders, 1985).

APA

Hutt, M. D. (1985). Industrial marketing management : a strategic view of business markets (2:a uppl.). Holt Saunders.

Vancouver

Hutt MD. Industrial marketing management : a strategic view of business markets. 2:a uppl. Holt Saunders; 1985.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.