Framework for Marketing Management; Philip Kotler, Kevin Lane Keller; 2006
Framework for Marketing Management; Philip Kotler, Kevin Lane Keller; 2006

Framework for Marketing Management Upplaga 3

av Philip Kotler, Kevin Lane Keller

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780131452589
  • Sidor: 384 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For the MBA Marketing Management course and/or undergraduate capstone marketing strategy course. Framework for Marketing Management provides authoritative marketing theory in a concise format to provide flexibility where outside cases, simulations, and projects are brought in.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Framework for Marketing Management (2006)

I april 2006 släpptes boken Framework for Marketing Management skriven av Philip Kotler, Kevin Lane Keller. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 384 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Framework for Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Framework for Marketing Management (Upplaga 3)

Harvard

Kotler, P. & Keller, K. L. (2006). Framework for Marketing Management. 3:e uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip & Keller, Kevin Lane, Framework for Marketing Management, 3 uppl. (Pearson, 2006).

APA

Kotler, P., & Keller, K. L. (2006). Framework for Marketing Management (3:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler P, Keller KL. Framework for Marketing Management. 3:e uppl. Pearson; 2006.

Köp boken

239 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!