"För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring; Patrik Lanner, Christer Söderberg; 2006

"För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring

av Patrik Lanner, Christer Söderberg
Med den här boken i handen när du arrangerar ett event kan du inte misslyckas! För 50 000 skojar vi till det lite är en bok om eventmarknadsföring eller event marketing som det också kallas. Den handlar om varför vissa events blir stora succéer och varför andra går åt skogen, om hur man undviker fallgroparna och om hur man går tillväga för att lyckas. För 50 000 skojar vi till det lite är en lättläst bok, befriande fri från teoretiska modeller. Här ligger fokus i stället på den praktiska verksamheten, med handgripliga råd och enkla riktlinjer som utgångspunkt. Boken vänder sig både till dig som är nyfiken på eventmarknadsföring, till dig som är kund, och till dig som själv arbetar med att planera och producera events.
Med den här boken i handen när du arrangerar ett event kan du inte misslyckas! För 50 000 skojar vi till det lite är en bok om eventmarknadsföring eller event marketing som det också kallas. Den handlar om varför vissa events blir stora succéer och varför andra går åt skogen, om hur man undviker fallgroparna och om hur man går tillväga för att lyckas. För 50 000 skojar vi till det lite är en lättläst bok, befriande fri från teoretiska modeller. Här ligger fokus i stället på den praktiska verksamheten, med handgripliga råd och enkla riktlinjer som utgångspunkt. Boken vänder sig både till dig som är nyfiken på eventmarknadsföring, till dig som är kund, och till dig som själv arbetar med att planera och producera events.
Utgiven: 2006
ISBN: 9789170553370
Förlag: Sellin & Partner
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 159 st
Med den här boken i handen när du arrangerar ett event kan du inte misslyckas! För 50 000 skojar vi till det lite är en bok om eventmarknadsföring eller event marketing som det också kallas. Den handlar om varför vissa events blir stora succéer och varför andra går åt skogen, om hur man undviker fallgroparna och om hur man går tillväga för att lyckas. För 50 000 skojar vi till det lite är en lättläst bok, befriande fri från teoretiska modeller. Här ligger fokus i stället på den praktiska verksamheten, med handgripliga råd och enkla riktlinjer som utgångspunkt. Boken vänder sig både till dig som är nyfiken på eventmarknadsföring, till dig som är kund, och till dig som själv arbetar med att planera och producera events.
Med den här boken i handen när du arrangerar ett event kan du inte misslyckas! För 50 000 skojar vi till det lite är en bok om eventmarknadsföring eller event marketing som det också kallas. Den handlar om varför vissa events blir stora succéer och varför andra går åt skogen, om hur man undviker fallgroparna och om hur man går tillväga för att lyckas. För 50 000 skojar vi till det lite är en lättläst bok, befriande fri från teoretiska modeller. Här ligger fokus i stället på den praktiska verksamheten, med handgripliga råd och enkla riktlinjer som utgångspunkt. Boken vänder sig både till dig som är nyfiken på eventmarknadsföring, till dig som är kund, och till dig som själv arbetar med att planera och producera events.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)