"För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring; Patrik Lanner, Christer Söderberg; 2006
"För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring; Patrik Lanner, Christer Söderberg; 2006

"För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring

av Patrik Lanner, Christer Söderberg

  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789170553370
  • Sidor: 159 st
  • Förlag: Sellin & Partner
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Med den här boken i handen när du arrangerar ett event kan du inte misslyckas! För 50 000 skojar vi till det lite är en bok om eventmarknadsföring eller event marketing som det också kallas. Den handlar om varför vissa events blir stora succéer och varför andra går åt skogen, om hur man undviker fallgroparna och om hur man går tillväga för att lyckas. För 50 000 skojar vi till det lite är en lättläst bok, befriande fri från teoretiska modeller. Här ligger fokus i stället på den praktiska verksamheten, med handgripliga råd och enkla riktlinjer som utgångspunkt. Boken vänder sig både till dig som är nyfiken på eventmarknadsföring, till dig som är kund, och till dig som själv arbetar med att planera och producera events.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om "För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring (2006)

I mars 2006 släpptes boken "För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring skriven av Patrik Lanner, Christer Söderberg. Den är skriven på svenska och består av 159 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Sellin & Partner.

Köp boken "För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till "För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring

Harvard

Lanner, P. & Söderberg, C. (2006). ”För 50000 skojar vi till det lite” : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring. Sellin & Partner.

Oxford

Lanner, Patrik & Söderberg, Christer, ”För 50000 skojar vi till det lite” : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring (Sellin & Partner, 2006).

APA

Lanner, P., & Söderberg, C. (2006). ”För 50000 skojar vi till det lite” : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring. Sellin & Partner.

Vancouver

Lanner P, Söderberg C. ”För 50000 skojar vi till det lite” : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring. Sellin & Partner; 2006.