E-commerce 2014, Global Edition, 10/e; Ken Laudon; 2014
E-commerce 2014, Global Edition, 10/e; Ken Laudon; 2014

E-commerce 2014, Global Edition, 10/e Upplaga 10

av Ken Laudon

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9781292009094
  • Sidor: 912 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For the undergraduate and graduate e-commerce course in any business discipline. The market-leading text for E-commerce. This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind E-commercetechnology change, business development, and social issuesto provide a coherent conceptual framework for understanding the field. The tenth edition features updates to the text, data, figures, and tables based on the latest marketing and business intelligence available from eMarketer, Pew Internet & American Life Project, Forrester Research, comScore, Gartner Research, and other industry sources.  All opening, closing and Insight on cases are new or updated.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om E-commerce 2014, Global Edition, 10/e (2014)

I februari 2014 släpptes boken E-commerce 2014, Global Edition, 10/e skriven av Ken Laudon. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 912 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken E-commerce 2014, Global Edition, 10/e på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till E-commerce 2014, Global Edition, 10/e (Upplaga 10)

Harvard

Laudon, K. (2014). E-commerce 2014, Global Edition, 10/e. 10:e uppl. Pearson.

Oxford

Laudon, Ken, E-commerce 2014, Global Edition, 10/e, 10 uppl. (Pearson, 2014).

APA

Laudon, K. (2014). E-commerce 2014, Global Edition, 10/e (10:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Laudon K. E-commerce 2014, Global Edition, 10/e. 10:e uppl. Pearson; 2014.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.