Strategic Brand Management; Richard Rosenbaum-elliott; 2015
Strategic Brand Management; Richard Rosenbaum-elliott; 2015

Strategic Brand Management Upplaga 3

av Richard Rosenbaum-elliott

5.0 (1)

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9780198704201
  • Sidor: 346 st
  • Förlag: Oxford University Press
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Written by an expert author team, this engaging textbook builds upon the traditional frameworks of brand strategy to analyse the emotional and cultural impact real-world brands have on contemporary consumers. (Oxford)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Brand Management (2015)

2015 släpptes boken Strategic Brand Management skriven av Richard Rosenbaum-elliott. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 346 sidor. Förlaget bakom boken är Oxford University Press.

Köp boken Strategic Brand Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Strategic Brand Management (Upplaga 3)

Harvard

Rosenbaum-elliott, R. (2015). Strategic Brand Management. 3:e uppl. Oxford University Press.

Oxford

Rosenbaum-elliott, Richard, Strategic Brand Management, 3 uppl. (Oxford University Press, 2015).

APA

Rosenbaum-elliott, R. (2015). Strategic Brand Management (3:e uppl.). Oxford University Press.

Vancouver

Rosenbaum-elliott R. Strategic Brand Management. 3:e uppl. Oxford University Press; 2015.

Köp boken

159 kr