E-commerce : business, technology, society; Kenneth C. Laudon; 2014
E-commerce : business, technology, society; Kenneth C. Laudon; 2014

E-commerce : business, technology, societyUpplaga 10

av Kenneth C. Laudon

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9780133024449
  • Sidor: 912 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind e-commercetechnology change, business development, and social issuesto provide a coherent conceptual framework for understanding the field. (Pearson)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om E-commerce : business, technology, society (2014)

2014 släpptes boken E-commerce : business, technology, society skriven av Kenneth C. Laudon. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 912 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken E-commerce : business, technology, society på Studentapan och spara pengar.

Referera till E-commerce : business, technology, society (Upplaga 10)

Harvard

Laudon, K. C. (2014). E-commerce : business, technology, society. 10:e uppl. Pearson.

Oxford

Laudon, Kenneth C., E-commerce : business, technology, society, 10 uppl. (Pearson, 2014).

APA

Laudon, K. C. (2014). E-commerce : business, technology, society (10:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Laudon KC. E-commerce : business, technology, society. 10:e uppl. Pearson; 2014.