E-commerce : business, technology, society; Kenneth C. Laudon; 2011
E-commerce : business, technology, society; Kenneth C. Laudon; 2011

E-commerce : business, technology, societyUpplaga 7

av Kenneth C. Laudon

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780136091196
  • Sidor: 912 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

The market-leading text for E-commerce. This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind E-commerce–technology change, business development, and social issues–to provide a coherent conceptual framework for understanding the field. The seventh edition–including all of the data, figures, and tables in the book–has been updated with the latest marketing and business intelligence available from eMarketer, Pew Internet & American Life Project, Forrester Research, Jupiter Research, Gartner, and other industry sources.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om E-commerce : business, technology, society (2011)

2011 släpptes boken E-commerce : business, technology, society skriven av Kenneth C. Laudon. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 912 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken E-commerce : business, technology, society på Studentapan och spara pengar.

Referera till E-commerce : business, technology, society (Upplaga 7)

Harvard

Laudon, K. C. (2011). E-commerce : business, technology, society. 7:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Laudon, Kenneth C., E-commerce : business, technology, society, 7 uppl. (Prentice Hall, 2011).

APA

Laudon, K. C. (2011). E-commerce : business, technology, society (7:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Laudon KC. E-commerce : business, technology, society. 7:e uppl. Prentice Hall; 2011.