Ditt personliga varumärke - om retorik, värderingar och förtroende; Isabel Werner Runebjörk; 2004

Ditt personliga varumärke - om retorik, värderingar och förtroende Upplaga 1

av Isabel Werner Runebjörk
Vad är ett personligt varumärke, vem har det och hur gör man? Här får du en förklaring till begreppet och praktisk hjälp att bygga ett starkt personligt varumärke.

Läs mer
Den här boken har två delar, en teoretisk och en praktisk. Den teoretiska delen tar upp retorik och hur värderingar styr våra handlingar (och därmed vad vi kommunicerar om oss själva) samt vad som mer specifikt skapar förtroende för en person. Till sist ett kapitel om vad begreppet personligt varumärke betyder.
Syftet med den praktiska delen är att beskriva den varumärkesskapande processen och vägleda dig som vill utveckla ditt eget personliga varumärke.

Om författarna
Isabel Werner Runebjörk är personlig tränare i retorik och hjälper politiker och ledare att utveckla starka personliga varumärken. Hon har arbetat ett antal år med strategisk kommunikation i näringslivet, bland annat som Pr-chef.
Vad är ett personligt varumärke, vem har det och hur gör man? Här får du en förklaring till begreppet och praktisk hjälp att bygga ett starkt personligt varumärke.

Läs mer
Den här boken har två delar, en teoretisk och en praktisk. Den teoretiska delen tar upp retorik och hur värderingar styr våra handlingar (och därmed vad vi kommunicerar om oss själva) samt vad som mer specifikt skapar förtroende för en person. Till sist ett kapitel om vad begreppet personligt varumärke betyder.
Syftet med den praktiska delen är att beskriva den varumärkesskapande processen och vägleda dig som vill utveckla ditt eget personliga varumärke.

Om författarna
Isabel Werner Runebjörk är personlig tränare i retorik och hjälper politiker och ledare att utveckla starka personliga varumärken. Hon har arbetat ett antal år med strategisk kommunikation i näringslivet, bland annat som Pr-chef.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2004
ISBN: 9789147073900
Förlag: Liber
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 160 st
2 upplagor
Upplaga 2 (2006)
från 215 kr
Upplaga 1 (2004)
Tillfälligt slut
Vad är ett personligt varumärke, vem har det och hur gör man? Här får du en förklaring till begreppet och praktisk hjälp att bygga ett starkt personligt varumärke.

Läs mer
Den här boken har två delar, en teoretisk och en praktisk. Den teoretiska delen tar upp retorik och hur värderingar styr våra handlingar (och därmed vad vi kommunicerar om oss själva) samt vad som mer specifikt skapar förtroende för en person. Till sist ett kapitel om vad begreppet personligt varumärke betyder.
Syftet med den praktiska delen är att beskriva den varumärkesskapande processen och vägleda dig som vill utveckla ditt eget personliga varumärke.

Om författarna
Isabel Werner Runebjörk är personlig tränare i retorik och hjälper politiker och ledare att utveckla starka personliga varumärken. Hon har arbetat ett antal år med strategisk kommunikation i näringslivet, bland annat som Pr-chef.
Vad är ett personligt varumärke, vem har det och hur gör man? Här får du en förklaring till begreppet och praktisk hjälp att bygga ett starkt personligt varumärke.

Läs mer
Den här boken har två delar, en teoretisk och en praktisk. Den teoretiska delen tar upp retorik och hur värderingar styr våra handlingar (och därmed vad vi kommunicerar om oss själva) samt vad som mer specifikt skapar förtroende för en person. Till sist ett kapitel om vad begreppet personligt varumärke betyder.
Syftet med den praktiska delen är att beskriva den varumärkesskapande processen och vägleda dig som vill utveckla ditt eget personliga varumärke.

Om författarna
Isabel Werner Runebjörk är personlig tränare i retorik och hjälper politiker och ledare att utveckla starka personliga varumärken. Hon har arbetat ett antal år med strategisk kommunikation i näringslivet, bland annat som Pr-chef.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)