Digitala kampanjer; Anders Häger Jönson; 2011
Digitala kampanjer; Anders Häger Jönson; 2011

Digitala kampanjerUpplaga 1

av Anders Häger Jönson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9789147095353
  • Sidor: 110 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Digitala kampanjer innebär en revolution inom marknadsföringen. Plötsligt går det att driva kampanjer utan behov av stora medieinvesteringar. Allt som krävs av dig är en genuin förståelse för internet som medium, och förmågan att skapa kreativa lösningar som fångar mottagarnas intresse. Den här boken ger dig svar på alla de avgörande frågorna: Hur ser förutsättningarna ut för marknadsföring på internet? Vilka kanaler ska du satsa på för att få ut ditt budskap? Och hur planerar och genomför du en digital kampanj? Läs mer Boken ger en överblick över det digitala marknadsföringslandskapet och visar steg för steg hur du utformar en kampanj som uppfyller just ditt syfte. Dessutom bjuder boken på en rad inspirerande exempel – se hur företag i olika branscher och av varierande storlek har genomfört lyckade kampanjer, och vilka lärdomar som går att dra av dem. Om författarna Anders Häger Jönsson är konsult med inriktning på internet, populärkultur och nischade målgrupper. Han arbetar i dag som PR- och marknadsföringsansvarig på mediabolaget La Vida Locash, och har tidigare varit projektledare på word-of-mouth-byrån Pronto Communication.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Digitala kampanjer (2011)

I februari 2011 släpptes boken Digitala kampanjer skriven av Anders Häger Jönson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 110 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Digitala kampanjer på Studentapan och spara pengar.

Referera till Digitala kampanjer (Upplaga 1)

Harvard

Jönson, A. H. (2011). Digitala kampanjer. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Jönson, Anders Häger, Digitala kampanjer, 1 uppl. (Liber, 2011).

APA

Jönson, A. H. (2011). Digitala kampanjer (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Jönson AH. Digitala kampanjer. 1:a uppl. Liber; 2011.