Digital marknadsföring; Annelie Fredriksson; 2022
Digital marknadsföring; Annelie Fredriksson; 2022

Digital marknadsföring Upplaga 1

av Annelie Fredriksson

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2022
  • ISBN: 9789144155715
  • Sidor: 184 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Digital marknadsföring bygger på att organisationer skapar sig digital närvaro genom webbplatser, appar eller konton på olika sociala medier – och att besökarna leds dit genom innehållsrika digitala annonser och publikationer. För att företag ska kunna positionera sig på marknaden och nå en bestämd målgrupp digitalt krävs det förståelse för olika kanaler samt deras egenskaper och möjligheter. De olika kanalerna erbjuder olika annons- och publikationsformat, och några av de vanligaste kanalerna är sökmotormarknadsföring, sociala medier, displaymarknadsföring och betalda samarbeten. Digital marknadsföring består av hundratals olika format och plattformar, som går att nyttja i olika syften. Det här är en introduktionsbok med handfasta tips för hur organisationer kan förhålla sig till den digitala marknadens olika alternativ. Den vänder sig till både studenter och yrkesverksamma som vill få en överblick över digitala kanaler och strategier.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Digital marknadsföring (2022)

I oktober 2022 släpptes boken Digital marknadsföring skriven av Annelie Fredriksson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 184 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Digital marknadsföring på Studentapan och spara uppåt 14% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Digital marknadsföring (Upplaga 1)

Harvard

Fredriksson, A. (2022). Digital marknadsföring. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Fredriksson, Annelie, Digital marknadsföring, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2022).

APA

Fredriksson, A. (2022). Digital marknadsföring (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Fredriksson A. Digital marknadsföring. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2022.

Köp boken

319 kr
373 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!