Det tar tid - om effekter av skolpolitiska reformer. SOU 2013:30 : Delbetänkande från Utredningen om förbättrade resultat i grundskolan; Medförfattare: Utbildningsdepartementet; 2013

Det tar tid - om effekter av skolpolitiska reformer. SOU 2013:30 : Delbetänkande från Utredningen om förbättrade resultat i grundskolan

av Medförfattare: Utbildningsdepartementet
HAR UTGÅTT, GÅR INTE ATT KÖPA.

Ökad läsförståelse och måluppfyllnad i grundskolan - när får åtgärderna effekt?

Utredarens uppdrag är att i ett första steg bedöma när de åtgärder som har vidtagits från 2007 och framåt, för att höja kunskapsnivån och öka måluppfyllelsen i grundskolan, kan förväntas få avsedd effekt. Denna del av uppdraget redovisas i detta delbetänkande.
Utredningen ska dessutom i ett senare betänkande belysa hur reformer på skolområdet bör genomföras för att underlätta utvärdering samt vilka relevanta data som behövs för sådan utvärdering.
HAR UTGÅTT, GÅR INTE ATT KÖPA.

Ökad läsförståelse och måluppfyllnad i grundskolan - när får åtgärderna effekt?

Utredarens uppdrag är att i ett första steg bedöma när de åtgärder som har vidtagits från 2007 och framåt, för att höja kunskapsnivån och öka måluppfyllelsen i grundskolan, kan förväntas få avsedd effekt. Denna del av uppdraget redovisas i detta delbetänkande.
Utredningen ska dessutom i ett senare betänkande belysa hur reformer på skolområdet bör genomföras för att underlätta utvärdering samt vilka relevanta data som behövs för sådan utvärdering.
Utgiven: 2013
ISBN: 9789138239322
Förlag: Norstedts Juridik AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 316 st
HAR UTGÅTT, GÅR INTE ATT KÖPA.

Ökad läsförståelse och måluppfyllnad i grundskolan - när får åtgärderna effekt?

Utredarens uppdrag är att i ett första steg bedöma när de åtgärder som har vidtagits från 2007 och framåt, för att höja kunskapsnivån och öka måluppfyllelsen i grundskolan, kan förväntas få avsedd effekt. Denna del av uppdraget redovisas i detta delbetänkande.
Utredningen ska dessutom i ett senare betänkande belysa hur reformer på skolområdet bör genomföras för att underlätta utvärdering samt vilka relevanta data som behövs för sådan utvärdering.
HAR UTGÅTT, GÅR INTE ATT KÖPA.

Ökad läsförståelse och måluppfyllnad i grundskolan - när får åtgärderna effekt?

Utredarens uppdrag är att i ett första steg bedöma när de åtgärder som har vidtagits från 2007 och framåt, för att höja kunskapsnivån och öka måluppfyllelsen i grundskolan, kan förväntas få avsedd effekt. Denna del av uppdraget redovisas i detta delbetänkande.
Utredningen ska dessutom i ett senare betänkande belysa hur reformer på skolområdet bör genomföras för att underlätta utvärdering samt vilka relevanta data som behövs för sådan utvärdering.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)