Det här måste du också veta om marknadsföring; Anders Parment, Magnus Söderlund; 2010
Det här måste du också veta om marknadsföring; Anders Parment, Magnus Söderlund; 2010

Det här måste du också veta om marknadsföring Upplaga 1

av Anders Parment, Magnus Söderlund

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9789147094875
  • Sidor: 268 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Det finns många bra grundböcker om marknadsföring. Ofta är de på engelska och riktiga tegelstenar. Men ändå kan de såklart inte täcka in allt. Och de handlar inte riktigt om den verklighet som vi befinner oss i - idag, i Sverige. Läs mer Introduktionsböckerna har ett stort ansvar, eftersom det första mötet med ett ämne påverkar våra tankebanor för mycket lång tid framöver. Författarna till den här boken har under sina många år som lärare i marknadsföring sett att vissa relevanta saker faktiskt utelämnas, eller får så begränsat utrymme i de olika introduktionsböckerna att det ger en skev bild av vad som är viktigt för marknadsförare. Här erbjuder de därför ett kritiskt förhållningssätt och ett urval av fördjupningar i förhållande till den vanliga introduktionsboken. Den här boken ska därmed ses som ett komplement, inte ett substitut, till den vanliga, tjocka grundboken i marknadsföring. Om författarna Anders Parment är ek. dr vid Stockholms universitet och har tidigare gett ut bland annat Distributionsstrategier, Premium- volym- eller budgetvarumärke?, Marknadsföring mot 55+, Marknadsföring - kort och gott och Generation Y. Magnus Söderlund är professor på Handelshögskolan i Stockholm och föreståndare för CCM (Centre for Consumer Marketing). Han har skrivit bland annat Den lojala kunden, Emotionsladdad marknadsföring, Tankeverktyg för marknadsförare och Experiment med människor.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Det här måste du också veta om marknadsföring (2010)

I oktober 2010 släpptes boken Det här måste du också veta om marknadsföring skriven av Anders Parment, Magnus Söderlund. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 268 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Det här måste du också veta om marknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Referera till Det här måste du också veta om marknadsföring (Upplaga 1)

Harvard

Parment, A. & Söderlund, M. (2010). Det här måste du också veta om marknadsföring. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Parment, Anders & Söderlund, Magnus, Det här måste du också veta om marknadsföring, 1 uppl. (Liber, 2010).

APA

Parment, A., & Söderlund, M. (2010). Det här måste du också veta om marknadsföring (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Parment A, Söderlund M. Det här måste du också veta om marknadsföring. 1:a uppl. Liber; 2010.

Köp boken

185 kr