De nya agenterna; Sören Karlsson; 2002
De nya agenterna; Sören Karlsson; 2002

De nya agenternaUpplaga 1

av Sören Karlsson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789170552700
  • Sidor: 74 st
  • Förlag: Sellin & Partner
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Callcenter är så mycket mer än bara telefonväxel. Men det var där det började. I växande omfattning har små som stora företag låtit specialister ta över och sköta telefonväxeln på distans. Dessa så kallade callcenterföretag har sedan undan för undan vidgat sin kompetens till att omfatta också sådant som kundtjänst. Det kan gälla försäljning av försäkringar eller biljetter men också andra funktioner. Boken innehåller intervjuer med företrädare för ett antal callcenterföretag i olika delar av landet och med olika inriktning. För många orter i glesbygden har dessa företag blivit mycket viktiga.Boken beskriver också de tydliga utvecklingstendenser som finns i branschen en expansiv och nytänkande bransch, där geografisk avstånd inte längre spelar någon roll.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om De nya agenterna (2002)

I februari 2002 släpptes boken De nya agenterna skriven av Sören Karlsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 74 sidor djupgående information om teknik. Förlaget bakom boken är Sellin & Partner.

Köp boken De nya agenterna på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till De nya agenterna (Upplaga 1)

Harvard

Karlsson, S. (2002). De nya agenterna. 1:a uppl. Sellin & Partner.

Oxford

Karlsson, Sören, De nya agenterna, 1 uppl. (Sellin & Partner, 2002).

APA

Karlsson, S. (2002). De nya agenterna (1:a uppl.). Sellin & Partner.

Vancouver

Karlsson S. De nya agenterna. 1:a uppl. Sellin & Partner; 2002.