Customer relationship management : concepts and technologies; Francis Buttle; 2009
Begagnad
Customer relationship management : concepts and technologies; Francis Buttle; 2009
Begagnad

Customer relationship management : concepts and technologiesUpplaga 2

av Francis Buttle

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9781856175227
  • Sidor: 500 st
  • Förlag: Butterworth-Heinemann
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Embraces both the theoretical background and the practical implementation of CRM strategy. Also comprises of elements of marketing, accounting, human resources, information technology and strategic management to ensure that it provides a comprehensive and fully developed introductory text.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Customer relationship management : concepts and technologies (2009)

2009 släpptes boken Customer relationship management : concepts and technologies skriven av Francis Buttle. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 500 sidor. Förlaget bakom boken är Butterworth-Heinemann.

Köp boken Customer relationship management : concepts and technologies på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Customer relationship management : concepts and technologies (Upplaga 2)

Harvard

Buttle, F. (2009). Customer relationship management : concepts and technologies. 2:a uppl. Butterworth-Heinemann.

Oxford

Buttle, Francis, Customer relationship management : concepts and technologies, 2 uppl. (Butterworth-Heinemann, 2009).

APA

Buttle, F. (2009). Customer relationship management : concepts and technologies (2:a uppl.). Butterworth-Heinemann.

Vancouver

Buttle F. Customer relationship management : concepts and technologies. 2:a uppl. Butterworth-Heinemann; 2009.