Consumer Culture; C. Lury; 1996
Consumer Culture; C. Lury; 1996

Consumer Culture

av C. Lury

  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9780745614410
  • Sidor: 280 st
  • Förlag: Polity Press
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This book is written as a survey for students who are interested in the nature and role of consumer culture in modern societies. Drawing on a wide range of studies, the author examines the rise of consumer culture and the changing relations between the production and consumption of cultural goods. Rejecting the Marxist principle of production as the lone economic determinant in capitalist society, Lury presents consumerism as an equally active player in the free market. Rather than existing as opposites, production and consumerism are seen as complements, feeding off each other in an endless cycle.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer Culture (1996)

I mars 1996 släpptes boken Consumer Culture skriven av C. Lury. Den är skriven på engelska och består av 280 sidor. Förlaget bakom boken är Polity Press.

Köp boken Consumer Culture på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Consumer Culture

Harvard

Lury, C. (1996). Consumer Culture. Polity Press.

Oxford

Lury, C., Consumer Culture (Polity Press, 1996).

APA

Lury, C. (1996). Consumer Culture. Polity Press.

Vancouver

Lury C. Consumer Culture. Polity Press; 1996.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.