Consumer Behavior; Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk; 1999
Consumer Behavior; Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk; 1999

Consumer Behavior Upplaga 7

av Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780130841292
  • Sidor: 512 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate or first year MBA students. This revision of a classic text retains the market segmentation approach that has set the standard for consumer behavior study through 6 editions.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer Behavior (1999)

I juli 1999 släpptes boken Consumer Behavior skriven av Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 512 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Consumer Behavior på Studentapan och spara pengar.

Referera till Consumer Behavior (Upplaga 7)

Harvard

Schiffman, L. G. & Kanuk, L. L. (1999). Consumer Behavior. 7:e uppl. Pearson.

Oxford

Schiffman, Leon G. & Kanuk, Leslie Lazar, Consumer Behavior, 7 uppl. (Pearson, 1999).

APA

Schiffman, L. G., & Kanuk, L. L. (1999). Consumer Behavior (7:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Schiffman LG, Kanuk LL. Consumer Behavior. 7:e uppl. Pearson; 1999.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.