Consumer Behavior; Orvar Löfgren, Jens Nordfält, Magnus Söderlund, Magdalena Petersson, Helena Sandberg, Tapio Salonen, Michael R. Solomon, Lars Norén, Leon G. Schiffman, Michele Micheletti, Miriam Salzer Mörling, Anders Biel, Tommy Gärling, Karen Christensen, Mikael Lind, Torbjörn Hjort, Karin M Ekström, Johanna Moisander, Joonas Rokka, Anu Valtonen, John Thøgersen, Kjell Arne Brekke, Cynthia Isenhour, Agneta Marell, Pirjo Laaksonen, Joachim Scholderer, Torben Hansen, Lise Skov, Elling Borgeraas, Birgitte Tufte, Pernille Hohnen, Mika Pantzar, Petteri Repo, Liisa Uusitalo, Martti Laaksonen, Yvonne Mörck, Maria Suokannas, Nicklas Salomonson, Frank Kardes, Leon Schiffman, Rik (university Of Southern California) Pieters; 2005
Consumer Behavior; Orvar Löfgren, Jens Nordfält, Magnus Söderlund, Magdalena Petersson, Helena Sandberg, Tapio Salonen, Michael R. Solomon, Lars Norén, Leon G. Schiffman, Michele Micheletti, Miriam Salzer Mörling, Anders Biel, Tommy Gärling, Karen Christensen, Mikael Lind, Torbjörn Hjort, Karin M Ekström, Johanna Moisander, Joonas Rokka, Anu Valtonen, John Thøgersen, Kjell Arne Brekke, Cynthia Isenhour, Agneta Marell, Pirjo Laaksonen, Joachim Scholderer, Torben Hansen, Lise Skov, Elling Borgeraas, Birgitte Tufte, Pernille Hohnen, Mika Pantzar, Petteri Repo, Liisa Uusitalo, Martti Laaksonen, Yvonne Mörck, Maria Suokannas, Nicklas Salomonson, Frank Kardes, Leon Schiffman, Rik (university Of Southern California) Pieters; 2005

Consumer Behavior Upplaga 7

av Orvar Löfgren, Jens Nordfält, Magnus Söderlund, Magdalena Petersson, Helena Sandberg

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9780071111775
  • Sidor: 578 st
  • Förlag: McGraw-Hill Higher Education
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

consumer behavior, 7/e by Peter and Olson provides students with the knowledge and skills necessary to perform consumer analyses that can be used for understanding markets and developing effective marketing strategies. The authors have developed the Wheel of Consumer Analysis, which is a tool to help the reader understand how consumer affect and cognition, consumer behavior, consumer environment, and marketing strategy interact. The Wheel Model is a powerful tool for analyzing and understanding consumer behavior and can be used to guide the development of effective marketing strategies.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer Behavior (2005)

2005 släpptes boken Consumer Behavior skriven av Orvar Löfgren, Jens Nordfält, Magnus Söderlund, Magdalena Petersson, Helena Sandberg, Tapio Salonen, Michael R. Solomon, Lars Norén, Leon G. Schiffman, Michele Micheletti, Miriam Salzer Mörling, Anders Biel, Tommy Gärling, Karen Christensen, Mikael Lind, Torbjörn Hjort, Karin M Ekström, Johanna Moisander, Joonas Rokka, Anu Valtonen, John Thøgersen, Kjell Arne Brekke, Cynthia Isenhour, Agneta Marell, Pirjo Laaksonen, Joachim Scholderer, Torben Hansen, Lise Skov, Elling Borgeraas, Birgitte Tufte, Pernille Hohnen, Mika Pantzar, Petteri Repo, Liisa Uusitalo, Martti Laaksonen, Yvonne Mörck, Maria Suokannas, Nicklas Salomonson, Frank Kardes, Leon Schiffman, Rik (university Of Southern California) Pieters. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 578 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Higher Education som har sitt säte i New york.

Köp boken Consumer Behavior på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Consumer Behavior (Upplaga 7)

Harvard

Löfgren, O., Nordfält, J., Söderlund, M., Petersson, M., Sandberg, H., Salonen, T., Solomon, M. R., Norén, L., Schiffman, L. G., Micheletti, M., Mörling, M. S., Biel, A., Gärling, T., Christensen, K., Lind, M., Hjort, T., Ekström, K. M., Moisander, J., Rokka, J., Valtonen, A., Thøgersen, J., Brekke, K. A., Isenhour, C., Marell, A., Laaksonen, P., Scholderer, J., Hansen, T., Skov, L., Borgeraas, E., Tufte, B., Hohnen, P., Pantzar, M., Repo, P., Uusitalo, L., Laaksonen, M., Mörck, Y., Suokannas, M., Salomonson, N., Kardes, F., Schiffman, L. & Pieters, R. (university O. S. C. (2005). Consumer Behavior. 7:e uppl. McGraw-Hill Higher Education.

Oxford

Löfgren, Orvar m.fl., Consumer Behavior, 7 uppl. (McGraw-Hill Higher Education, 2005).

APA

Löfgren, O., Nordfält, J., Söderlund, M., Petersson, M., Sandberg, H., Salonen, T., Solomon, M. R., Norén, L., Schiffman, L. G., Micheletti, M., Mörling, M. S., Biel, A., Gärling, T., Christensen, K., Lind, M., Hjort, T., Ekström, K. M., Moisander, J., Rokka, J., … Pieters, R. (university O. S. C. (2005). Consumer Behavior (7:e uppl.). McGraw-Hill Higher Education.

Vancouver

Löfgren O, Nordfält J, Söderlund M, Petersson M, Sandberg H, Salonen T, m.fl. Consumer Behavior. 7:e uppl. McGraw-Hill Higher Education; 2005.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.