Business marketing : managing value creation; Daniel Kindström, Christian Kowalkowski, Anders Parment; 2021
spara 10%
5+ säljare

Business marketing : managing value creation Upplaga 1

av Daniel Kindström, Christian Kowalkowski, Anders Parment

Business Marketing ger en omfattande täckning av den teori och praktik som behövs för att förstå dagens snabba B2B-marknader och hur man agerar på dem. Att kunna navigera på moderna marknader och inkludera marknadsföring i företagets strategi håller på att bli en nyckelkompetens för framgångsrika företag.

Boken speglar de senaste trenderna och frågorna och innehåller nya forskningsinsikter om hur man hanterar värdeskapande och bygger konkurrensfördelar. Nyckelbegrepp, som värdeerbjudanden och kundrelationer, diskuteras och utforskas samt illustreras genom en rik uppsättning exempel från olika branscher.

Business Marketing är en utmärkt guide till B2B-marknadsföring för både studenter och praktiker.

“Being able to develop successful value propositions and customer relationships are key processes in any firm as the ability to continuously create attractive market offerings is crucial for sustaining a competitive advantage and for long-term success in business-to-business markets.”

Business Marketing ger en omfattande täckning av den teori och praktik som behövs för att förstå dagens snabba B2B-marknader och hur man agerar på dem. Att kunna navigera på moderna marknader och inkludera marknadsföring i företagets strategi håller på att bli en nyckelkompetens för framgångsrika företag.

Boken speglar de senaste trenderna och frågorna och innehåller nya forskningsinsikter om hur man hanterar värdeskapande och bygger konkurrensfördelar. Nyckelbegrepp, som värdeerbjudanden och kundrelationer, diskuteras och utforskas samt illustreras genom en rik uppsättning exempel från olika branscher.

Business Marketing är en utmärkt guide till B2B-marknadsföring för både studenter och praktiker.

“Being able to develop successful value propositions and customer relationships are key processes in any firm as the ability to continuously create attractive market offerings is crucial for sustaining a competitive advantage and for long-term success in business-to-business markets.”

Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2021
ISBN: 9789144141633
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Engelska
Sidor: 247 st

Business Marketing ger en omfattande täckning av den teori och praktik som behövs för att förstå dagens snabba B2B-marknader och hur man agerar på dem. Att kunna navigera på moderna marknader och inkludera marknadsföring i företagets strategi håller på att bli en nyckelkompetens för framgångsrika företag.

Boken speglar de senaste trenderna och frågorna och innehåller nya forskningsinsikter om hur man hanterar värdeskapande och bygger konkurrensfördelar. Nyckelbegrepp, som värdeerbjudanden och kundrelationer, diskuteras och utforskas samt illustreras genom en rik uppsättning exempel från olika branscher.

Business Marketing är en utmärkt guide till B2B-marknadsföring för både studenter och praktiker.

“Being able to develop successful value propositions and customer relationships are key processes in any firm as the ability to continuously create attractive market offerings is crucial for sustaining a competitive advantage and for long-term success in business-to-business markets.”

Business Marketing ger en omfattande täckning av den teori och praktik som behövs för att förstå dagens snabba B2B-marknader och hur man agerar på dem. Att kunna navigera på moderna marknader och inkludera marknadsföring i företagets strategi håller på att bli en nyckelkompetens för framgångsrika företag.

Boken speglar de senaste trenderna och frågorna och innehåller nya forskningsinsikter om hur man hanterar värdeskapande och bygger konkurrensfördelar. Nyckelbegrepp, som värdeerbjudanden och kundrelationer, diskuteras och utforskas samt illustreras genom en rik uppsättning exempel från olika branscher.

Business Marketing är en utmärkt guide till B2B-marknadsföring för både studenter och praktiker.

“Being able to develop successful value propositions and customer relationships are key processes in any firm as the ability to continuously create attractive market offerings is crucial for sustaining a competitive advantage and for long-term success in business-to-business markets.”

Begagnad bok
335 kr372 krSpara 37 kr (10%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
335 kr372 krSpara 37 kr (10%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar