Business marketing : managing value creation; Daniel Kindström, Christian Kowalkowski, Anders Parment; 2021
Business marketing : managing value creation; Daniel Kindström, Christian Kowalkowski, Anders Parment; 2021

Business marketing : managing value creation Upplaga 1

av Daniel Kindström, Christian Kowalkowski, Anders Parment

4.7 (3)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2021
  • ISBN: 9789144141633
  • Sidor: 247 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Business Marketing ger en omfattande täckning av den teori och praktik som behövs för att förstå dagens snabba B2B-marknader och hur man agerar på dem. Att kunna navigera på moderna marknader och inkludera marknadsföring i företagets strategi håller på att bli en nyckelkompetens för framgångsrika företag.

Boken speglar de senaste trenderna och frågorna och innehåller nya forskningsinsikter om hur man hanterar värdeskapande och bygger konkurrensfördelar. Nyckelbegrepp, som värdeerbjudanden och kundrelationer, diskuteras och utforskas samt illustreras genom en rik uppsättning exempel från olika branscher.

Business Marketing är en utmärkt guide till B2B-marknadsföring för både studenter och praktiker.

“Being able to develop successful value propositions and customer relationships are key processes in any firm as the ability to continuously create attractive market offerings is crucial for sustaining a competitive advantage and for long-term success in business-to-business markets.”

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Business marketing : managing value creation (2021)

I januari 2021 släpptes boken Business marketing : managing value creation skriven av Daniel Kindström, Christian Kowalkowski, Anders Parment. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 247 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Business marketing : managing value creation på Studentapan och spara uppåt 26% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till Business marketing : managing value creation (Upplaga 1)

Harvard

Kindström, D., Kowalkowski, C. & Parment, A. (2021). Business marketing : managing value creation. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Kindström, Daniel, Kowalkowski, Christian & Parment, Anders, Business marketing : managing value creation, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2021).

APA

Kindström, D., Kowalkowski, C., & Parment, A. (2021). Business marketing : managing value creation (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Kindström D, Kowalkowski C, Parment A. Business marketing : managing value creation. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2021.

Köp boken

299 kr
402 kr