Business marketing management : B2B; Michael D. Hutt, Thomas W. Speh; 2016
Business marketing management : B2B; Michael D. Hutt, Thomas W. Speh; 2016

Business marketing management : B2B

av Michael D. Hutt, Thomas W. Speh

  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9781337296540
  • Sidor: 50 st
  • Förlag: Cengage Learning
  • Språk: Engelska

Om boken

Michael D. Hutt (PhD, Michigan State University) is the Ford Motor Company Distinguished Professor Emeritus of Marketing at the W. P. Carey School of Business, Arizona State University. He has also held faculty positions at Miami University (Ohio) and the University of Vermont. Dr. Hutt's teaching and research interests are concentrated in the areas of business-to-business marketing and strategic marketing. His current research centers on the marketing-finance interface, particularly the...

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Business marketing management : B2B (2016)

2016 släpptes boken Business marketing management : B2B skriven av Michael D. Hutt, Thomas W. Speh. Den är skriven på engelska och består av 50 sidor. Förlaget bakom boken är Cengage Learning som har sitt säte i Boston.

Köp boken Business marketing management : B2B på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Business marketing management : B2B

Harvard

Hutt, M. D. & Speh, T. W. (2016). Business marketing management : B2B. Cengage Learning.

Oxford

Hutt, Michael D. & Speh, Thomas W., Business marketing management : B2B (Cengage Learning, 2016).

APA

Hutt, M. D., & Speh, T. W. (2016). Business marketing management : B2B. Cengage Learning.

Vancouver

Hutt MD, Speh TW. Business marketing management : B2B. Cengage Learning; 2016.

Köp boken

595 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!