Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational MarketsDryden Press series in marketingHarcourt Brace College outline series; Michael D. Hutt, Thomas W. Speh; 1998
Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational MarketsDryden Press series in marketingHarcourt Brace College outline series; Michael D. Hutt, Thomas W. Speh; 1998

Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational MarketsDryden Press series in marketingHarcourt Brace College outline series Upplaga 6

av Michael D. Hutt, Thomas W. Speh

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9780030206337
  • Sidor: 777 st
  • Förlag: Dryden Press
  • Språk: Engelska

Om boken

1998 släpptes boken Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational MarketsDryden Press series in marketingHarcourt Brace College outline series skriven av Michael D. Hutt, Thomas W. Speh. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 777 sidor. Förlaget bakom boken är Dryden Press.

Köp boken Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational MarketsDryden Press series in marketingHarcourt Brace College outline series på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational MarketsDryden Press series in marketingHarcourt Brace College outline series (Upplaga 6)

Harvard

Hutt, M. D. & Speh, T. W. (1998). Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational MarketsDryden Press series in marketingHarcourt Brace College outline series. 6:e uppl. Dryden Press.

Oxford

Hutt, Michael D. & Speh, Thomas W., Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational MarketsDryden Press series in marketingHarcourt Brace College outline series, 6 uppl. (Dryden Press, 1998).

APA

Hutt, M. D., & Speh, T. W. (1998). Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational MarketsDryden Press series in marketingHarcourt Brace College outline series (6:e uppl.). Dryden Press.

Vancouver

Hutt MD, Speh TW. Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational MarketsDryden Press series in marketingHarcourt Brace College outline series. 6:e uppl. Dryden Press; 1998.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.