Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets; Michael D. Hutt; 1992
Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets; Michael D. Hutt; 1992

Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets Upplaga 4

av Michael D. Hutt

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 1992
  • ISBN: 9780030541674
  • Förlag: Dryden Press
  • Språk: Engelska

Om boken

1992 släpptes boken Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets skriven av Michael D. Hutt. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Dryden Press.

Köp boken Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets (Upplaga 4)

Harvard

Hutt, M. D. (1992). Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets. 4:e uppl. Dryden Press.

Oxford

Hutt, Michael D., Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets, 4 uppl. (Dryden Press, 1992).

APA

Hutt, M. D. (1992). Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets (4:e uppl.). Dryden Press.

Vancouver

Hutt MD. Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets. 4:e uppl. Dryden Press; 1992.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.