Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets; Michael D Hutt; 1989
Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets; Michael D Hutt; 1989

Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets Upplaga 3

av Michael D Hutt

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 1989
  • ISBN: 9780030205637
  • Förlag: Dryden Press
  • Språk: Engelska

Om boken

1989 släpptes boken Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets skriven av Michael D Hutt. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Dryden Press.

Köp boken Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets (Upplaga 3)

Harvard

Hutt, M. D. (1989). Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets. 3:e uppl. Dryden Press.

Oxford

Hutt, Michael D, Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets, 3 uppl. (Dryden Press, 1989).

APA

Hutt, M. D. (1989). Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets (3:e uppl.). Dryden Press.

Vancouver

Hutt MD. Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets. 3:e uppl. Dryden Press; 1989.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.