Business Marketing Management; Thomas W. Speh, Michael D. Hutt; 2010
Business Marketing Management; Thomas W. Speh, Michael D. Hutt; 2010

Business Marketing Management Upplaga 10

av Thomas W. Speh, Michael D. Hutt

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780324581638
  • Sidor: 688 st
  • Förlag: Gardners Books
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Emerging trends are changing today's business marketing. Are you ready to compete? BUSINESS MARKETING MANAGEMENT, 10e, INTERNATIONAL EDITION takes you inside the world of business marketing experts, showing you what you need to know to be successful. The textbook highlights the similarities between consumer goods and business-to-business marketing, presents a managerial rather than a descriptive treatment of business marketing, and reflects the growing body of literature and emerging trends in business marketing practice. Each chapter provides an overview, key concepts, and a summary to make it easy to review for tests.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Business Marketing Management (2010)

2010 släpptes boken Business Marketing Management skriven av Thomas W. Speh, Michael D. Hutt. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 688 sidor. Förlaget bakom boken är Gardners Books.

Köp boken Business Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Business Marketing Management (Upplaga 10)

Harvard

Speh, T. W. & Hutt, M. D. (2010). Business Marketing Management. 10:e uppl. Gardners Books.

Oxford

Speh, Thomas W. & Hutt, Michael D., Business Marketing Management, 10 uppl. (Gardners Books, 2010).

APA

Speh, T. W., & Hutt, M. D. (2010). Business Marketing Management (10:e uppl.). Gardners Books.

Vancouver

Speh TW, Hutt MD. Business Marketing Management. 10:e uppl. Gardners Books; 2010.

Köp boken

469 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!