Brand leadership; David A Aaker; 2002
Brand leadership; David A Aaker; 2002

Brand leadership

av David A Aaker

  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9780743207676
  • Sidor: 351 st
  • Förlag: Free press
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

David Aaker and Erich Joachimsthaler take brand management to the next level - strategic brand leadership. The authors offer their conceptualization of "brand architecture" - how multiple brands relate to each other - as well as insights on the new area of internet branding.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Brand leadership (2002)

2002 släpptes boken Brand leadership skriven av David A Aaker. Den är skriven på engelska och består av 351 sidor. Förlaget bakom boken är Free press.

Köp boken Brand leadership på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Brand leadership

Harvard

Aaker, D. A. (2002). Brand leadership. Free press.

Oxford

Aaker, David A, Brand leadership (Free press, 2002).

APA

Aaker, D. A. (2002). Brand leadership. Free press.

Vancouver

Aaker DA. Brand leadership. Free press; 2002.