Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2006 släpptes boken Between Marx and Coca-Cola : youth cultures in changing European societies, 1960-1980 skriven av Axel Schildt, Detlef Siegfried. Den är skriven på engelska och består av 436 sidor. Förlaget bakom boken är Berghahn.
Köp boken Between Marx and Coca-Cola : youth cultures in changing European societies, 1960-1980 på Studentapan och spara uppåt 39% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 2 recensioner från verifierade användare
4.5 (2)
2 recensioner
Tamara
Helsingborg
En fascinerande och analytisk bok som utforskar de kulturella och ekonomiska förändringarna i Tyskland under 1900-talet. Schildt och Siegfried jämför och kontrasterar marxistiska och kapitalistiska influenser, vilket ger en djup förståelse för samhällets
Hanna
Byske
Mycket intressant läsning.