Att lyckas i skolan: om skolprestationer och kön i olika undervisningspraktikerVolym 363 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Elisabet Öhrn, Ann-Sofie Holm; 2014
Att lyckas i skolan: om skolprestationer och kön i olika undervisningspraktikerVolym 363 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Elisabet Öhrn, Ann-Sofie Holm; 2014

Att lyckas i skolan: om skolprestationer och kön i olika undervisningspraktikerVolym 363 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

av Elisabet Öhrn, Ann-Sofie Holm

  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9789173468138
  • Sidor: 187 st
  • Förlag: Göteborgs universitet
  • Språk: Svenska

Om boken

2014 släpptes boken Att lyckas i skolan: om skolprestationer och kön i olika undervisningspraktikerVolym 363 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 skriven av Elisabet Öhrn, Ann-Sofie Holm. Den är skriven på svenska och består av 187 sidor. Förlaget bakom boken är Göteborgs universitet.

Köp boken Att lyckas i skolan: om skolprestationer och kön i olika undervisningspraktikerVolym 363 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Att lyckas i skolan: om skolprestationer och kön i olika undervisningspraktikerVolym 363 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

Harvard

Öhrn, E. & Holm, A.-S. (2014). Att lyckas i skolan: om skolprestationer och kön i olika undervisningspraktikerVolym 363 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Göteborgs universitet.

Oxford

Öhrn, Elisabet & Holm, Ann-Sofie, Att lyckas i skolan: om skolprestationer och kön i olika undervisningspraktikerVolym 363 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 (Göteborgs universitet, 2014).

APA

Öhrn, E., & Holm, A.-S. (2014). Att lyckas i skolan: om skolprestationer och kön i olika undervisningspraktikerVolym 363 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Göteborgs universitet.

Vancouver

Öhrn E, Holm AS. Att lyckas i skolan: om skolprestationer och kön i olika undervisningspraktikerVolym 363 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Göteborgs universitet; 2014.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.