About Face 3: The Essentials of Interaction Design; Alan Cooper; 2007
About Face 3: The Essentials of Interaction Design; Alan Cooper; 2007

About Face 3: The Essentials of Interaction Design Upplaga 1

av Alan Cooper

3.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9780470084113
  • Sidor: 610 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This completely updated volume presents the effective and practical tools you need to design great desktop applications, Web 2.0 sites, and mobile devices. You'll learn the principles of good product behavior and gain an understanding of Cooper's Goal-Directed Design method, which involves everything from conducting user research to defining your product using personas and scenarios. Ultimately, you'll acquire the knowledge to design the best possible digital products and services.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om About Face 3: The Essentials of Interaction Design (2007)

I maj 2007 släpptes boken About Face 3: The Essentials of Interaction Design skriven av Alan Cooper. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 610 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken About Face 3: The Essentials of Interaction Design på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till About Face 3: The Essentials of Interaction Design (Upplaga 1)

Harvard

Cooper, A. (2007). About Face 3: The Essentials of Interaction Design. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Cooper, Alan, About Face 3: The Essentials of Interaction Design, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2007).

APA

Cooper, A. (2007). About Face 3: The Essentials of Interaction Design (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Cooper A. About Face 3: The Essentials of Interaction Design. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2007.

Köp boken

85 kr