A framework for marketing management; Philip Kotler; 2011
A framework for marketing management; Philip Kotler; 2011

A framework for marketing managementUpplaga 5

av Philip Kotler

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780273752516
  • Sidor: 368 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The editorial team at Pearson has worked closely with educators around the globe to inform students of the ever-changing world in a broad variety of disciplines. Pearson Education offers this product to the international market, which may or may not include alterations from the United States version. --

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om A framework for marketing management (2011)

2011 släpptes boken A framework for marketing management skriven av Philip Kotler. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 368 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken A framework for marketing management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till A framework for marketing management (Upplaga 5)

Harvard

Kotler, P. (2011). A framework for marketing management. 5:e uppl. Pearson Education.

Oxford

Kotler, Philip, A framework for marketing management, 5 uppl. (Pearson Education, 2011).

APA

Kotler, P. (2011). A framework for marketing management (5:e uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Kotler P. A framework for marketing management. 5:e uppl. Pearson Education; 2011.