Visual Research; Noble Ian, Bestley Russell; 2011
Visual Research; Noble Ian, Bestley Russell; 2011

Visual Research Upplaga 2

av Noble Ian, Bestley Russell

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9782940411603
  • Sidor: 224 st
  • Förlag: AVA Publishing SA
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Visual Research: An Introduction to Research Methodologies in Graphic Design (second edition) is a guide to the practice of researching for graphic design projects. This book explains the key terms and theories that underlie design research; examining the importance of audience, communication theory, semiotics and semantics. It features a range of case studies that demonstrate how the use of rigorous research methods can form the basis of effective visual communication and design problem solving, eschewing end product analysis for a discussion of the way research feeds into the design process. This edition also includes 12 new international case studies, end of chapter exercises, a new chapter on Visual Grammar and a foreword by Ellen Lupton, an internationally renowned graphic designer, writer, curator and educator.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Visual Research (2011)

I oktober 2011 släpptes boken Visual Research skriven av Noble Ian, Bestley Russell. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 224 sidor. Förlaget bakom boken är AVA Publishing SA.

Köp boken Visual Research på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Visual Research (Upplaga 2)

Harvard

Ian, N. & Russell, B. (2011). Visual Research. 2:a uppl. AVA Publishing SA.

Oxford

Ian, Noble & Russell, Bestley, Visual Research, 2 uppl. (AVA Publishing SA, 2011).

APA

Ian, N., & Russell, B. (2011). Visual Research (2:a uppl.). AVA Publishing SA.

Vancouver

Ian N, Russell B. Visual Research. 2:a uppl. AVA Publishing SA; 2011.

Köp boken

209 kr