Varumärkesstrategi; Frans Melin; 1999
Varumärkesstrategi; Frans Melin; 1999

Varumärkesstrategi Upplaga 1

av Frans Melin

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9789147060153
  • Sidor: 296 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Starka varumärken är ofta ett företags värdefullaste tillgång. Här får du en handfast vägledning i konsten att utveckla starka varumärken. Läs mer Med utgångspunkt i sin breda teoretiska och praktiska erfarenhet presenterar författaren ett stort antal innovativa begrepp och modeller, vilka fungerar som kraftfulla analysinstrument i samband med den varumärkesuppbyggande processen. Detta illustreras med hjälp av tre djupa fallstudier - Nicorette, Arla och Findus. Om författarna Frans Melin, ek.dr, är ansvarig för forskningen kring Strategic Brand Management vid Ekonomihögskolan, Lunds universitet.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Varumärkesstrategi (1999)

I december 1999 släpptes boken Varumärkesstrategi skriven av Frans Melin. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 296 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Varumärkesstrategi på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Varumärkesstrategi (Upplaga 1)

Harvard

Melin, F. (1999). Varumärkesstrategi. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Melin, Frans, Varumärkesstrategi, 1 uppl. (Liber, 1999).

APA

Melin, F. (1999). Varumärkesstrategi (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Melin F. Varumärkesstrategi. 1:a uppl. Liber; 1999.

Köp boken

179 kr