Turisten i upplevelseindustrin; Monica Hanefors, Lena Mossberg; 2007
Turisten i upplevelseindustrin; Monica Hanefors, Lena Mossberg; 2007

Turisten i upplevelseindustrin Upplaga 1

av Monica Hanefors, Lena Mossberg

5.0 (2)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9789144037011
  • Sidor: 279 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Syftet med boken är att belysa den mångfacetterade och komplexa sammansmältningen mellan turism och upplevelseindustri. Turismen spelar en stor roll i upplevelseindustrin och vice versa. Genom bokens många exempel ger författarna på ett fruktbart och begripligt sätt, grundläggande kunskap om turisten, besökaren, resan och upplevelsen. Bokens läsare ökar därmed sin förståelse både av vad som produceras och erbjuds turisten eller besökaren, som av turistens medverkan, engagemang och olika möten i själva upplevelsen. Turisten i upplevelseindustrin vänder sig till studerande inom turism- och upplevelseområdena vid universitet, högskolor och eftergymnasiala utbildningar. Dessutom riktar den sig till intresserade representanter för turismföretag och till dem som är verksamma inom upplevelseindustrin.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Turisten i upplevelseindustrin (2007)

I mars 2007 släpptes boken Turisten i upplevelseindustrin skriven av Monica Hanefors, Lena Mossberg. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 279 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Turisten i upplevelseindustrin på Studentapan och spara pengar.

Referera till Turisten i upplevelseindustrin (Upplaga 1)

Harvard

Hanefors, M. & Mossberg, L. (2007). Turisten i upplevelseindustrin. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Hanefors, Monica & Mossberg, Lena, Turisten i upplevelseindustrin, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2007).

APA

Hanefors, M., & Mossberg, L. (2007). Turisten i upplevelseindustrin (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Hanefors M, Mossberg L. Turisten i upplevelseindustrin. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2007.

Köp boken

119 kr