Tjänstekvalitet; Bengt Ove Gustavsson, Håkan Kullvén, Patrik Larsson; 1997
Tjänstekvalitet; Bengt Ove Gustavsson, Håkan Kullvén, Patrik Larsson; 1997

Tjänstekvalitet Upplaga 1

av Bengt Ove Gustavsson, Håkan Kullvén, Patrik Larsson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9789147040117
  • Sidor: 140 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Vad är en tjänsteverksamhet? Och hur skiljer den sig från annan verksamhet? Vad är tjänstekvalitet? Och hur uppnår man det? Läs mer Enligt författarna måste man ta hänsyn till såväl anställd som kund och ledning, och samordna dessa perspektiv. Total tjänstekvalitet uppnås när dessa nyckelaktörer är tillfredsställda samtidigt. Olika intressenter har olika krav och önskemål. För att tillgodose de olika intressenterna bör ledningen försöka förstå varför de övriga agerar som de gör. Om författarna Bengt Ove Gustavsson var verksam vid Karlstads universitet. Håkan Kullvén är lektor vid KTH i Stockholm. Patrik Larsson är verksam vid Karlstad universitet.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Tjänstekvalitet (1997)

I april 1997 släpptes boken Tjänstekvalitet skriven av Bengt Ove Gustavsson, Håkan Kullvén, Patrik Larsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 140 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Tjänstekvalitet på Studentapan och spara pengar.

Referera till Tjänstekvalitet (Upplaga 1)

Harvard

Gustavsson, B. O., Kullvén, H. & Larsson, P. (1997). Tjänstekvalitet. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Gustavsson, Bengt Ove, Kullvén, Håkan & Larsson, Patrik, Tjänstekvalitet, 1 uppl. (Liber, 1997).

APA

Gustavsson, B. O., Kullvén, H., & Larsson, P. (1997). Tjänstekvalitet (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Gustavsson BO, Kullvén H, Larsson P. Tjänstekvalitet. 1:a uppl. Liber; 1997.

Köp boken

120 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!