The marketing plan handbook; Marian Burk Wood; 2008
The marketing plan handbook; Marian Burk Wood; 2008

The marketing plan handbookUpplaga 3

av Marian Burk Wood

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780132237550
  • Sidor: 224 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Pearson/Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For any marketing course that requires the development of a marketing plan, such as Marketing Management, Marketing Strategy and Principles of Marketing. Wood, 3/e is the only planning handbook that guides students through the step-by-step creation of a customized marketing plan while offering Palo Altos Marketing PlanPro (a commercial software) to aid in the process.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om The marketing plan handbook (2008)

2008 släpptes boken The marketing plan handbook skriven av Marian Burk Wood. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 224 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Pearson/Prentice Hall.

Köp boken The marketing plan handbook på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till The marketing plan handbook (Upplaga 3)

Harvard

Wood, M. B. (2008). The marketing plan handbook. 3:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson/Prentice Hall.

Oxford

Wood, Marian Burk, The marketing plan handbook, 3 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Pearson/Prentice Hall, 2008).

APA

Wood, M. B. (2008). The marketing plan handbook (3:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Pearson/Prentice Hall.

Vancouver

Wood MB. The marketing plan handbook. 3:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson/Prentice Hall; 2008.