Sustainable marketing; Diane Martin; 2012
Sustainable marketing; Diane Martin; 2012

Sustainable marketingUpplaga 1

av Diane Martin

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780136117070
  • Sidor: 264 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

To help readers make a lasting impression in their marketing efforts, Martin/Schouten provides the concepts behind valuableand lucrativesustainable marketing strategies. (Pearson)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sustainable marketing (2012)

2012 släpptes boken Sustainable marketing skriven av Diane Martin. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 264 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Sustainable marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Sustainable marketing (Upplaga 1)

Harvard

Martin, D. (2012). Sustainable marketing. 1:a uppl. Prentice Hall.

Oxford

Martin, Diane, Sustainable marketing, 1 uppl. (Prentice Hall, 2012).

APA

Martin, D. (2012). Sustainable marketing (1:a uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Martin D. Sustainable marketing. 1:a uppl. Prentice Hall; 2012.