Sustainable Marketing; Diane Martin; 2011
Sustainable Marketing; Diane Martin; 2011

Sustainable Marketing Upplaga 1

av Diane Martin

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780136117070
  • Sidor: 264 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

To help readers make a lasting impression in their marketing efforts, Martin/Schouten provides the concepts behind valuableand lucrativesustainable marketing strategies. (Pearson)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sustainable Marketing (2011)

I juni 2011 släpptes boken Sustainable Marketing skriven av Diane Martin. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 264 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Sustainable Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Sustainable Marketing (Upplaga 1)

Harvard

Martin, D. (2011). Sustainable Marketing. 1:a uppl. Pearson.

Oxford

Martin, Diane, Sustainable Marketing, 1 uppl. (Pearson, 2011).

APA

Martin, D. (2011). Sustainable Marketing (1:a uppl.). Pearson.

Vancouver

Martin D. Sustainable Marketing. 1:a uppl. Pearson; 2011.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.