Superbrands Business Sverige; Steve Dodgson, Liselott Bergman, Carl Peyron, William Easton, Magnus Lindkvist, Anna-Lena Wolfe, Sten Andersen, Robert Scherman; 2008

Superbrands Business Sverige Upplaga 2

av Steve Dodgson, Liselott Bergman, Carl Peyron, William Easton, Magnus Lindkvist
m.fl.
Superbrands Sverige har utsett Sveriges 300 starkaste B2B-varumärken. I denna bok presenteras ett urval av dessa. De framgångar som dessa varumärken uppnått är i de närmaste osannolika. Hur lyckades de bli Sveriges bästa B2B.varumärken? En del av svaren hittar du i den här boken. Vi skildrar företagens verksamhet och de arbete som lett till att de nu har blivit utnämnda till Superbrands. Boken inleds med expertkommentarer från The Superbrand Council, som ger svar på frågan om hur ett Superbrand skapas. Dessutom får du läsa initierade artiklar om varumärkesbyggande, med tankeväckande forskningsresultat och tumregler som fungerar.
Superbrands Sverige har utsett Sveriges 300 starkaste B2B-varumärken. I denna bok presenteras ett urval av dessa. De framgångar som dessa varumärken uppnått är i de närmaste osannolika. Hur lyckades de bli Sveriges bästa B2B.varumärken? En del av svaren hittar du i den här boken. Vi skildrar företagens verksamhet och de arbete som lett till att de nu har blivit utnämnda till Superbrands. Boken inleds med expertkommentarer från The Superbrand Council, som ger svar på frågan om hur ett Superbrand skapas. Dessutom får du läsa initierade artiklar om varumärkesbyggande, med tankeväckande forskningsresultat och tumregler som fungerar.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2008
ISBN: 9781905652464
Förlag: Superbrands Sverige
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 100 st
Superbrands Sverige har utsett Sveriges 300 starkaste B2B-varumärken. I denna bok presenteras ett urval av dessa. De framgångar som dessa varumärken uppnått är i de närmaste osannolika. Hur lyckades de bli Sveriges bästa B2B.varumärken? En del av svaren hittar du i den här boken. Vi skildrar företagens verksamhet och de arbete som lett till att de nu har blivit utnämnda till Superbrands. Boken inleds med expertkommentarer från The Superbrand Council, som ger svar på frågan om hur ett Superbrand skapas. Dessutom får du läsa initierade artiklar om varumärkesbyggande, med tankeväckande forskningsresultat och tumregler som fungerar.
Superbrands Sverige har utsett Sveriges 300 starkaste B2B-varumärken. I denna bok presenteras ett urval av dessa. De framgångar som dessa varumärken uppnått är i de närmaste osannolika. Hur lyckades de bli Sveriges bästa B2B.varumärken? En del av svaren hittar du i den här boken. Vi skildrar företagens verksamhet och de arbete som lett till att de nu har blivit utnämnda till Superbrands. Boken inleds med expertkommentarer från The Superbrand Council, som ger svar på frågan om hur ett Superbrand skapas. Dessutom får du läsa initierade artiklar om varumärkesbyggande, med tankeväckande forskningsresultat och tumregler som fungerar.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)