Sociala medier - en marknadsföringshandbok; Emil Holmström, Erik Wikberg; 2015
Sociala medier - en marknadsföringshandbok; Emil Holmström, Erik Wikberg; 2015

Sociala medier - en marknadsföringshandbok

av Emil Holmström, Erik Wikberg

  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9789186909475
  • Sidor: 188 st
  • Förlag: Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

I denna uppdaterade, andra upplaga avslöjar författarna hur du steg för steg bär dig åt på platser som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn: Hur du lägger upp en strategi för sociala medier. Hur du engagerar din målgrupp. Vad som krävs för att planera och genomföra en framgångsrik kampanj. Och hur du egentligen mäter framgången. Men boken hjälper dig också att förstå sociala medier. En värld där användarna har kontrollen, och traditionell masskommunikation inte längre biter. Där det ställs höga krav på engagemang, dialog och ömsesidig respekt. Här får du praktisk vägledning med hjälp av checklistor, smarta tips och steg för steg-guider. Ta del av inspirerande exempel från verkligheten. Allt samlat mellan två pärmar – i boken som ger dig den där extra knuffen som kan behövas ibland. EMIL HOLMSTRÖM är flerfaldigt belönad copywriter, digital strateg, föreläsare och författare. Han har bland annat skrivit ett antal böcker om marknadsföring, internet och språk. Just nu arbetar han som självständig copywriter och strateg i Stockholm. ERIK WIKBERG har en civilekonomexamen från Handelshögskolan i Stockholm och bedriver idag doktorandstudier på samma skola. Han har tidigare publicerat flertalet böcker, rapporter och akademiska artiklar samt varit verksam som managementkonsult och egenföretagare.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sociala medier - en marknadsföringshandbok (2015)

I april 2015 släpptes boken Sociala medier - en marknadsföringshandbok skriven av Emil Holmström, Erik Wikberg. Den är skriven på svenska och består av 188 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Bokförlaget Redaktionen i Sthlm.

Köp boken Sociala medier - en marknadsföringshandbok på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Sociala medier - en marknadsföringshandbok

Harvard

Holmström, E. & Wikberg, E. (2015). Sociala medier - en marknadsföringshandbok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm.

Oxford

Holmström, Emil & Wikberg, Erik, Sociala medier - en marknadsföringshandbok (Bokförlaget Redaktionen i Sthlm, 2015).

APA

Holmström, E., & Wikberg, E. (2015). Sociala medier - en marknadsföringshandbok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm.

Vancouver

Holmström E, Wikberg E. Sociala medier - en marknadsföringshandbok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm; 2015.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.