Sociala? Medier? En antologi om en ny tid; Michael Nilsson; 2011
2 säljare

Sociala? Medier? En antologi om en ny tid

av Michael Nilsson
Ur innehållet: Amelie Hedenstierna, Camilla Olsson och Isabelle Luc om det interna marknadsföringsperspektivet Anders Printz om passionen som ledstjärna Andreas Ekström om svenskarna på Google Anna Andersson och Malou Wik Yeung om sociala livsmedelsproducenter Anna Ehn om statusens betydelse på Facebook Anna-Mi Wendel om kunden som marknadsförare Claes Foxérus om ägandet i sociala medier Daniel Persson om det interaktiva visitkortet Elisabeth Björnram om den kulturella sektorn Eva Gustafsson och Claes Ohlsson om sociala medier i marknadsföringens läroböcker Fredrik Lundqvist och Johan Lundin om storföretagens syn på social media Helena Molin om livet på Facebook och Twitter m.m. Jan Isaksson om sociala medier i Kina Jenny Chiem om lockelsen i det privata Jetmira Ajdari om Farmvilles framgångsrecept Josefin Andersson om Twitter som omvärldsbevakning Josefin Leiman och Magnus Friberg om den sociala juridiken Kristina Alexanderson om Twitter i klassrummet Lovisa Åblad om de sociala nätverkens psykologi Malin Sundström om varför unga använder Facebook Mathias Klang om sociala medier och staten Mattias Åkerberg om världens bästa publiceringssystem Michael Nilsson om ensamhet, tvåsamhet och lönsamhet Miyako Soeda och Robert Nyman om Facebook som marknadsföringskanal Petra Lundin om Media Of Your Own™ Sanna Trygg om opinionsbildning på nätet
Ur innehållet: Amelie Hedenstierna, Camilla Olsson och Isabelle Luc om det interna marknadsföringsperspektivet Anders Printz om passionen som ledstjärna Andreas Ekström om svenskarna på Google Anna Andersson och Malou Wik Yeung om sociala livsmedelsproducenter Anna Ehn om statusens betydelse på Facebook Anna-Mi Wendel om kunden som marknadsförare Claes Foxérus om ägandet i sociala medier Daniel Persson om det interaktiva visitkortet Elisabeth Björnram om den kulturella sektorn Eva Gustafsson och Claes Ohlsson om sociala medier i marknadsföringens läroböcker Fredrik Lundqvist och Johan Lundin om storföretagens syn på social media Helena Molin om livet på Facebook och Twitter m.m. Jan Isaksson om sociala medier i Kina Jenny Chiem om lockelsen i det privata Jetmira Ajdari om Farmvilles framgångsrecept Josefin Andersson om Twitter som omvärldsbevakning Josefin Leiman och Magnus Friberg om den sociala juridiken Kristina Alexanderson om Twitter i klassrummet Lovisa Åblad om de sociala nätverkens psykologi Malin Sundström om varför unga använder Facebook Mathias Klang om sociala medier och staten Mattias Åkerberg om världens bästa publiceringssystem Michael Nilsson om ensamhet, tvåsamhet och lönsamhet Miyako Soeda och Robert Nyman om Facebook som marknadsföringskanal Petra Lundin om Media Of Your Own™ Sanna Trygg om opinionsbildning på nätet
Utgiven: 2011
ISBN: 9789197889513
Förlag: Manifesto
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 216 st
Ur innehållet: Amelie Hedenstierna, Camilla Olsson och Isabelle Luc om det interna marknadsföringsperspektivet Anders Printz om passionen som ledstjärna Andreas Ekström om svenskarna på Google Anna Andersson och Malou Wik Yeung om sociala livsmedelsproducenter Anna Ehn om statusens betydelse på Facebook Anna-Mi Wendel om kunden som marknadsförare Claes Foxérus om ägandet i sociala medier Daniel Persson om det interaktiva visitkortet Elisabeth Björnram om den kulturella sektorn Eva Gustafsson och Claes Ohlsson om sociala medier i marknadsföringens läroböcker Fredrik Lundqvist och Johan Lundin om storföretagens syn på social media Helena Molin om livet på Facebook och Twitter m.m. Jan Isaksson om sociala medier i Kina Jenny Chiem om lockelsen i det privata Jetmira Ajdari om Farmvilles framgångsrecept Josefin Andersson om Twitter som omvärldsbevakning Josefin Leiman och Magnus Friberg om den sociala juridiken Kristina Alexanderson om Twitter i klassrummet Lovisa Åblad om de sociala nätverkens psykologi Malin Sundström om varför unga använder Facebook Mathias Klang om sociala medier och staten Mattias Åkerberg om världens bästa publiceringssystem Michael Nilsson om ensamhet, tvåsamhet och lönsamhet Miyako Soeda och Robert Nyman om Facebook som marknadsföringskanal Petra Lundin om Media Of Your Own™ Sanna Trygg om opinionsbildning på nätet
Ur innehållet: Amelie Hedenstierna, Camilla Olsson och Isabelle Luc om det interna marknadsföringsperspektivet Anders Printz om passionen som ledstjärna Andreas Ekström om svenskarna på Google Anna Andersson och Malou Wik Yeung om sociala livsmedelsproducenter Anna Ehn om statusens betydelse på Facebook Anna-Mi Wendel om kunden som marknadsförare Claes Foxérus om ägandet i sociala medier Daniel Persson om det interaktiva visitkortet Elisabeth Björnram om den kulturella sektorn Eva Gustafsson och Claes Ohlsson om sociala medier i marknadsföringens läroböcker Fredrik Lundqvist och Johan Lundin om storföretagens syn på social media Helena Molin om livet på Facebook och Twitter m.m. Jan Isaksson om sociala medier i Kina Jenny Chiem om lockelsen i det privata Jetmira Ajdari om Farmvilles framgångsrecept Josefin Andersson om Twitter som omvärldsbevakning Josefin Leiman och Magnus Friberg om den sociala juridiken Kristina Alexanderson om Twitter i klassrummet Lovisa Åblad om de sociala nätverkens psykologi Malin Sundström om varför unga använder Facebook Mathias Klang om sociala medier och staten Mattias Åkerberg om världens bästa publiceringssystem Michael Nilsson om ensamhet, tvåsamhet och lönsamhet Miyako Soeda och Robert Nyman om Facebook som marknadsföringskanal Petra Lundin om Media Of Your Own™ Sanna Trygg om opinionsbildning på nätet
Begagnad bok
99 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
99 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar