Services marketing : people, technology, strategy; Christopher H. Lovelock; 2007
Services marketing : people, technology, strategy; Christopher H. Lovelock; 2007

Services marketing : people, technology, strategyUpplaga 6

av Christopher H. Lovelock

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9780131875524
  • Sidor: 672 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

For advanced undergraduate and MBA/EMBA courses in Services Marketing. Organized around a strategic marketing framework to give instructors maximum flexibility in teaching and take students deeper into the consumer and competitive environments in services marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Services marketing : people, technology, strategy (2007)

2007 släpptes boken Services marketing : people, technology, strategy skriven av Christopher H. Lovelock. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 672 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Köp boken Services marketing : people, technology, strategy på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Services marketing : people, technology, strategy (Upplaga 6)

Harvard

Lovelock, C. H. (2007). Services marketing : people, technology, strategy. 6:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Oxford

Lovelock, Christopher H., Services marketing : people, technology, strategy, 6 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall, 2007).

APA

Lovelock, C. H. (2007). Services marketing : people, technology, strategy (6:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Vancouver

Lovelock CH. Services marketing : people, technology, strategy. 6:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall; 2007.