Services marketing : people, technology, strategy; Christopher H Lovelock; 2004
Services marketing : people, technology, strategy; Christopher H Lovelock; 2004

Services marketing : people, technology, strategyUpplaga 5

av Christopher H Lovelock

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780131268463
  • Sidor: 672 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For graduate-level/MBA courses in Services Marketing. This text combines conceptual rigor with real world examples and practical applications to provide a combination text/reader/casebook. It reinforces practical management applications.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Services marketing : people, technology, strategy (2004)

2004 släpptes boken Services marketing : people, technology, strategy skriven av Christopher H Lovelock. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 672 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Köp boken Services marketing : people, technology, strategy på Studentapan och spara pengar.

Referera till Services marketing : people, technology, strategy (Upplaga 5)

Harvard

Lovelock, C. H. (2004). Services marketing : people, technology, strategy. 5:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Oxford

Lovelock, Christopher H, Services marketing : people, technology, strategy, 5 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall, 2004).

APA

Lovelock, C. H. (2004). Services marketing : people, technology, strategy (5:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Vancouver

Lovelock CH. Services marketing : people, technology, strategy. 5:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall; 2004.