Service Management and Marketing; Christian Gronroos; 2015
Service Management and Marketing; Christian Gronroos; 2015

Service Management and Marketing Upplaga 4

av Christian Gronroos

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9781119092841
  • Förlag: Wiley
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

This text examines why managing the marketing function has become a responsibility for top-level executives; and why the total marketing function is spread throughout the organization and executing marketing has become a responsibility for practically everyone. Describes the nature and scope of market-oriented management in service competition Takes a management approach and strategic focus Draws from a wide base of international research and provides numerous examples.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Service Management and Marketing (2015)

I juli 2015 släpptes boken Service Management and Marketing skriven av Christian Gronroos. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Wiley.

Köp boken Service Management and Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Service Management and Marketing (Upplaga 4)

Harvard

Gronroos, C. (2015). Service Management and Marketing. 4:e uppl. Wiley.

Oxford

Gronroos, Christian, Service Management and Marketing, 4 uppl. (Wiley, 2015).

APA

Gronroos, C. (2015). Service Management and Marketing (4:e uppl.). Wiley.

Vancouver

Gronroos C. Service Management and Marketing. 4:e uppl. Wiley; 2015.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.