Principles of marketing; Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment, Mikael Ottosson; 2013
Principles of marketing; Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment, Mikael Ottosson; 2013

Principles of marketing

av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment, Mikael Ottosson

  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9781782731764
  • Förlag: Academic Imports Sweden AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Pack consisting of Principles of Marketing Swedish Edition 9780273735960 + Marknadsföring: Teori, strategi och praktik 9780273736004

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of marketing (2013)

I juni 2013 släpptes boken Principles of marketing skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment, Mikael Ottosson. Den är skriven på engelska djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Academic Imports Sweden AB.

Köp boken Principles of marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of marketing

Harvard

Kotler, P., Armstrong, G., Parment, A. & Ottosson, M. (2013). Principles of marketing. Academic Imports Sweden AB.

Oxford

Kotler, Philip, Armstrong, Gary, Parment, Anders & Ottosson, Mikael, Principles of marketing (Academic Imports Sweden AB, 2013).

APA

Kotler, P., Armstrong, G., Parment, A., & Ottosson, M. (2013). Principles of marketing. Academic Imports Sweden AB.

Vancouver

Kotler P, Armstrong G, Parment A, Ottosson M. Principles of marketing. Academic Imports Sweden AB; 2013.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.