PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING; David Jobber, Jim Blythe, Fiona Ellis-Chadwick; 2006
PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING; David Jobber, Jim Blythe, Fiona Ellis-Chadwick; 2006

PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING

av David Jobber, Jim Blythe, Fiona Ellis-Chadwick

  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9781844801206
  • Sidor: 800 st
  • Förlag: Thomson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The intention of this book is to explain the received wisdom about marketing, and provide the counter-arguments which moderate the debate. It examines what marketing does, and seeks to strike a balance between academic thinking and practical experience. It is meant for students new to marketing and to business.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING (2006)

2006 släpptes boken PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING skriven av David Jobber, Jim Blythe, Fiona Ellis-Chadwick. Den är skriven på engelska och består av 800 sidor. Förlaget bakom boken är Thomson.

Köp boken PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING

Harvard

Jobber, D., Blythe, J. & Ellis-Chadwick, F. (2006). PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING. Thomson.

Oxford

Jobber, David, Blythe, Jim & Ellis-Chadwick, Fiona, PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING (Thomson, 2006).

APA

Jobber, D., Blythe, J., & Ellis-Chadwick, F. (2006). PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING. Thomson.

Vancouver

Jobber D, Blythe J, Ellis-Chadwick F. PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING. Thomson; 2006.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.