Praktisk marknadsföring B Lärarhandledning; Gunilla Eek, Conny Gustafsson, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid; 2007
Praktisk marknadsföring B Lärarhandledning; Gunilla Eek, Conny Gustafsson, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid; 2007

Praktisk marknadsföring B Lärarhandledning Upplaga 2

av Gunilla Eek, Conny Gustafsson, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9789147088300
  • Sidor: 130 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Spiralbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Dagens konsumenter fattar snabba köpbeslut. Därför måste den enskilda butiken marknadsföra sig på ett bra sätt och skapa en säljande butiksmiljö. Det gäller att Kommunicera säljande! Läs mer Boken är sprängfylld med praktiska råd och tips på hur en butik kan marknadsföra sig. Den innehåller också olika typer av övningsuppgifter och fältuppgifterna kan knytas samman med APU:n. Det ingår även ett större projekt. Boken behandlar bland annat: - Butiksprofilering - Marknadskännedom - Marknadsundersökningar - Marknads- och säljplanering - Säljmiljön - Kommunicera olika budskap - Val av medier - Intern marknadsföring I lärarhandledningen ingår pedagogiska tips, lösningar, PowerPoint-presentationer och provuppgifter med lösningar. Faktaboken finns inläst hos Inläsningstjänst. Om författarna Författare är Conny Gustafsson, Gunilla Eek, Anders Pihlsgård och Susanne Walldenheid. Conny har varit verksam i reklambranschen i många år. Gunilla är handelslärare med lång erfarenhet som egenföretagare i fackhandeln. Anders är konsult och gymnasielärare i ekonomiska ämnen. Susanne är butikskonsult inom områdena exponering, textning och reklam.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Praktisk marknadsföring B Lärarhandledning (2007)

I augusti 2007 släpptes boken Praktisk marknadsföring B Lärarhandledning skriven av Gunilla Eek, Conny Gustafsson, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 130 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Praktisk marknadsföring B Lärarhandledning på Studentapan och spara pengar.

Referera till Praktisk marknadsföring B Lärarhandledning (Upplaga 2)

Harvard

Eek, G., Gustafsson, C., Pihlsgård, A. & Walldenheid, S. (2007). Praktisk marknadsföring B Lärarhandledning. 2:a uppl. Liber.

Oxford

Eek, Gunilla, Gustafsson, Conny, Pihlsgård, Anders & Walldenheid, Susanne, Praktisk marknadsföring B Lärarhandledning, 2 uppl. (Liber, 2007).

APA

Eek, G., Gustafsson, C., Pihlsgård, A., & Walldenheid, S. (2007). Praktisk marknadsföring B Lärarhandledning (2:a uppl.). Liber.

Vancouver

Eek G, Gustafsson C, Pihlsgård A, Walldenheid S. Praktisk marknadsföring B Lärarhandledning. 2:a uppl. Liber; 2007.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.