Physics for Game Programmers; Grant Palmer; 2005
Physics for Game Programmers; Grant Palmer; 2005

Physics for Game Programmers Upplaga 1

av Grant Palmer

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9781590594728
  • Sidor: 472 st
  • Förlag: Apress
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Physics for Game Programmers shows you how to infuse compelling and realistic action into game programming—even if you don’t have a college-level physics background! Author Grant Palmer covers basic physics and mathematical models and then shows how to implement them, to simulate motion and behavior of cars, planes, projectiles, rockets, and boats. This book is neither code heavy nor language specific, and all chapters include unique, challenging exercises for you to solve. This unique book also includes historical footnotes and interesting trivia. You’ll enjoy the conversational tone, and rest assured: all physics jargon will be properly explained.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Physics for Game Programmers (2005)

I april 2005 släpptes boken Physics for Game Programmers skriven av Grant Palmer. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 472 sidor. Förlaget bakom boken är Apress.

Köp boken Physics for Game Programmers på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Physics for Game Programmers (Upplaga 1)

Harvard

Palmer, G. (2005). Physics for Game Programmers. 1:a uppl. Apress.

Oxford

Palmer, Grant, Physics for Game Programmers, 1 uppl. (Apress, 2005).

APA

Palmer, G. (2005). Physics for Game Programmers (1:a uppl.). Apress.

Vancouver

Palmer G. Physics for Game Programmers. 1:a uppl. Apress; 2005.

Köp boken

Helt ny

770 kr